torstai 13. syyskuuta 2018

Pue yllesi Jumalan sota-asu

HYVÄÄ HUOMENTA, ISÄ
HYVÄÄ HUOMENTA, JEESUS
HYVÄÄ HUOMENTA, PYHÄ HENKI

Taivaallinen Isäni, Sanasi mukaisesti annan ruumiini eläväksi,
pyhäksi, Sinulle otolliseksi uhriksi. Room. 12:1

Nyt, Isä, seison kupeet totuuteen vyötettyinä, pukunani vanhurskauden haarniska ja kenkinä alttius rauhan evankeliumille. Kaikessa otan uskon kilven, jolla voin sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet ja otan vastaan pelastuksen kypärin ja Hengen miekan, joka on Jumalan Sana. Ef. 6:14-17

Ja Sinun Sanasi mukaisesti Sinun kunniasi seuraa minun suojanani. Jes. 58:8

Nyt, Taivaallinen Isäni, ylistän Sinua ja kiitän Sinua siitä sota-asusta, johon olen saanut pukeutua tätä päivää varten. Isä, Jeesuksen nimessä Sanasi mukaan olen nyt täydellisesti Sinun sota-asuusi puettu.

Kristus-kalliolle minä rakennan elämäni, kotini ja avioliittoni ja tuonelan portit eivät sitä voita. Matt. 16:18

Herra, Sinä olet minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. Ps. 23:11

Sillä Sinä, minun Jumalani olet rikkautesi mukaisesti täyttävä kaikki minun tarpeeni kirkkaudessa, Kristuksessa Jeesuksessa, ja kaikki minä voin Sinussa Jeesus, joka minua vahvistat. Fil. 4:13-19

Hajoitan maahan järjen päätelmät ja jokaisen varustuksen, joka nostetaan Sinun tuntemistasi vastaan, ja vangitsen jokaisen ajatuksen kuuliaiseksi Sinulle Kristus, 2 Kor. 10:5, ja heitän kaikki murheeni sinun päällesi, sillä Sinä pidät minusta huolen. 1 Piet. 5:7

Minä ylistän Sinua siitä, että saan nauttia taivaallisesta terveydestä, sillä Sinä olet minun Jumalani, joka parannat kaikki minun sairauteni. Ps. 103:3, ja Sinun haavasi kautta minä olen parannettu Jes. 53:5

Ylistän Sinua ja kiitän sinua hyvinvoinnistani ja hyvästä terveydestäni ja totuudesta, joka minussa pysyy ja on oleva minun kanssani iankaikkisesti.
2 Joh. 2

Ilo Sinussa, Herra, on minun väkevyyteni. Neh. 8:10

Isä, olen rukoillut Sanasi mukaisesti, ja Sinä olet sanonut, että Sinä valvot Sanaasi toteuttaaksesi sen, Jer. 1:12. Isä, tule ja elä minussa väkevänä tänään, sillä minä olen kokonaan Sinun, Jeesuksen nimessä, AAMEN.

Tämä tunnustus on levinnyt ympäri maailman parantaen ja muuttaen ihmisten elämää. Muista, että jokaisesta ääneen lausutusta sanasta tulee todellisuutta, joka joko rakentaa tai tuhoaa. Yllä olevien asioiden pelkkä ajatteleminen ei riitä. Sinun täytyy sanoa ne ääneen!

Lähde: https://tuulavain.vuodatus.net/lue/2009/03/pue-yllesi-jumalan-sota-asu

3 kommenttia:

  1. Amen!
    Tämä on aivan ihastuttava Rukous! Olen tätä nyt parina päivänä lukenut ääneen. Pitäisi tehdä huoneen tauluksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aamen Sinettisormus! Pitää miettiä josko tulisi idea mieleen!

      Poista
  2. Amen! Tuota jään ilolla odottamaan ...

    VastaaPoista