tiistai 23. tammikuuta 2018

Rukous Korkeimman Tahdon toteutumiselle

Oletko koskaan pohtinut mitä Jumala todella haluaa sinun tekevän elämässäsi? Mikä on se todellinen syy ja tarkoitus, jonka vuoksi Jumala lähetti sinut tähän maailmaan? Tässä voimallinen ja vaikuttava rukous, joka vastaa näihin kysymyksiin ja muuttaa sinun elämäsi ikuisesti:

"Kaikkivaltias Jumala, sinä loit minut ja tarkoituksellisesti asetit minut tähän aikaan historiassa. En halua yhdenkään päivän kuluvan ilman, että tavoittelisin tätä tarkoitusta ja kasvaisin siihen ymmärryksessä. Sinun tahtosi on tuoda se minun sydämeeni, enkä voisi mennä eteenpäin ilman sen täyttymystä minussa. Herra, puhu minulle. Puhu minun sydämelleni kuten vain sinä voit, tavalla, jolla tiedät minun kuulevan.
        
Ilmoita itsesi minulle, anna minulle viisautta ja ymmärrystä sinun tahdostasi, tarkoituksestasi ja suunnitelmastasi minun elämälleni. Pyydän apuasi, kykyä ja ilmestystäsi, jotta voin antaa itseni sinulle kokonaan. Pyydän vastausta, sen mukaan kuinka olet minut kutsunut ja voidellut. Anna minun tehdä sinun työtäsi. Päästä ja pelasta minut synniltä, tältä maailmalta ja vihollisen tekosilta. Niin, että sinun tahtosi ja tarkoituksesi tulisi täytetyksi minun elämässäni.

Herra, lähetä minut. Käytä minua. Aseta minut erilleen. Tee minusta astia, jota voit käyttää. Tee minusta osa sinun sotajoukkoasi. Voimaannuta ja voitele minua, että jaksaisin vastustaa pimeyttä näinä viimeisinä päivinä. Herra, antaudun sinun tahtoosi. Minä olen sinun ja sinä minun, Aamen."


Gary Rich
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti